Pallokeisarit naiset etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy, joukkueen kotipaikka on Espoo/Helsinki ja pelattava sarja Naisten 4. div. Joukkueeseen kuuluu 36 jäsentä ja kalenterissa on 11 tulevaa treeniä tai peliä.

Pelaaja, tule pelaamaan salibandya hyvässä (ellei jopa parhaassa) seurassa!

Etsimme toista maalivahtia pirtsakkaan joukkueeseemme. Toivomme joukkuelajitaustaa ja letkeää asennetta pelaamiseen, jotta toimiminen porukassamme onnistuu. Tavoitteena on voittaa pelejä ja pitää hauskaa.

Kaudella 23-24 pelaamme harkkapelejä tarpeen tullen, SSBL:n 4. divisionassa, sekä treenaamme tiistaisin Hakaniemessä jaetulla vuorolla toisen jengin kanssa (n. puolet ajasta pelailua). Pelaamisen lisäksi pidämme myös sekä joukkueen että seuran kesken kauden aikana useita virkistystapahtumia.

Jos olet kiinnostunut pelistä hyvästä porukassa, tämä on sinut joukkueesi. Laita meiliä kapteenille anu.makinen(at)gmail.com, niin otamme sinuun yhteyttä!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 3 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Pallokeisarit naiset: kokoonpano